Beszédvezérelt hangos ChatBot az Ügyfélkapun (2022)

Az alkalmazást az Idomsoft Zrt. fejlesztette. A ChatRobot beszédtechnológiai TTS és ASR elemeit a BME TMIT és a SpeechTex Kft. fejlesztette az Idomsoft Zrt. megrendelésére. A dialógus vezérlést az ELTESoft Kft szállította. A kísérleti rendszer 2022-ben már működött. A Kormányzati Ügyfélvonal megkereséseinek száma 2020-tól a veszélyhelyzet miatt jelentősen megnövekedett. A MIA beszélgető robot alkalmazás egy olyan ügyfélszolgálati tájékoztatást támogató eszköz, mely egy új, modern és előremutató megoldásnak az első változata. Lehet hozzá beszélni. Hangos válaszaiban kérdez és tájékoztat. A megoldás a jelentősen megemelkedett megkeresések kiszolgálása érdekében automatikus beszédfelismerést és gépi szövegfelolvasást is alkalmaz. Igazi beszélgető társ. Férfi vagy női beszédszintetizátor hangot lehet választani.

A ChatRobot rendszer a mesterséges intelligenciára építve képes az ügyfélszolgálat úgynevezett “beszélgető” szolgáltatásán keresztül beérkező egyidejű, ismétlődő és nagytömegű megkereséseket hatékonyan kezelni az Ügyfélkapuba való bejelentkezés nélkül. Elérhetőség: https://ugyfelkapu.gov.hu

image

Demó

A hangos válaszokat a kék mezőben látható szöveg automatikus felolvasásával hallani is lehet a Profivox-HMM beszédszintetizátor hangján. Ez sok embernek biztosabbá teszi a kommunikációt.